Bent u tevreden?

Peuteropvang d'Evelaer streeft naar 100% klanttevredenheid. In de praktijk blijkt dit onhaalbaar. Hiervoor zijn er wettelijke procedures vastgelegd om er toe zorg te dragen dat zowel de kinderopvang organisatie als de ouders en/of oudercommissie op een goede wijze om kunnen gaan met geschillen tussen beide. Raadpleeg het klachtenreglement .

Peuteropvang d'Evelaer is aangesloten bij de geschillencommissie. Dit is wettelijk verplicht. Wanneer er een klacht ontstaat hoort de ouder/oudercommissie de klacht eerst kenbaar te maken bij Peuteropvang d'Evelaer. Hetzij bij de houder of bij een pedagogisch medewerker. Door met de ouders in gesprek te gaan hoopt de Peuteropvang de klacht op te kunnen lossen.
Mocht de onvrede aanhouden dan heeft de klant het recht een klacht in te dienen. De Klacht dient in eerste instantie schriftelijk bij Peuteropvang d'Evelaer ingediend te worden.
Blijft de klacht dan kan de ouder/oudercommissie zich wenden tot de geschillencommissie via de website: www.klachtenloket-kinderopvang.nl. Dit moet dan binnen 12 maanden nadat de klacht schriftelijk is ingediend.
Lukt het niet om tot een gezamenlijke oplossing te komen wordt de klacht in behandeling genomen door de Geschillencommissie. Uitspraken door de geschillencommissie zijn bindend.

Contactinformatie

Klachtenloket Kinderopvang
0900-1877
maandag t/m vrijdag 9.00 - 17.00 uur
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Postbus 96802, 2509 JE Den Haag